WARSZAWA w projekcie „M Town”

Zeszłoroczny projekt o nazwie „Too Much” został bardzo dobrze odebrany, dlatego BMW kontynuuje kampanię. 

BMW pragnie kontynuował projekt, ale w tym roku pod nazwą M TOWN. Całe motto brzmi:

 „Witamy w M Town, gdzie zbyt wiele, to w sam raz”. 

M Town to miasto nie podobne do żadnego innego. Miejsce szczególne, gdzie miłośnicy samochodów i fanatycy koni mechanicznych poczują się szczególnie. Idea, idealnie wpisuje się w charakter BMW M, a pomysł pozwoli jeszcze bardziej zidentyfikować się z marką.

Kampania oprócz wątków fabularnych to również filmy online i zakupy w mediach społecznościowych. Na stronie bmw-m.com znajduje się specjalna platforma z cyfrową mapą świata.

Za pomocą hashtagów #M_Town i #MNation można dzielić się własnymi emocjami z BMW M. Zdjęcia do klipu zostały nagrywane m.in. w Warszawie.

Film promocyjny:

Źródło: BMW

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *