Premiera nowego modelu Tesli, nie odbyła się bez wpadki. Choć Elon Musk powoli przyzwyczaja nas do kontrolowanego, nowoczesnego marketingu to jednak tym razem wygląda na to, że było inaczej, ale czy na pewno?
Na specjalny Evencie poznaliśmy Cybertruck, czyli kontrowersyjny model który poruszył świat. Opinie są nadal podzielone: jedni go uwielbiają, natomiast inni wręcz nienawidzą. Sami zobaczcie:
BMW również wyraziło swoją opinię, co myśli o nowym dziecku Elona Muska. Oczywiście od BMW to taki delikatny „pstryczek” w kierunku Tesli.
Udostępniony Tweet nawiązuje do wpadki z metalową kulką. W trakcie show miał być zaprezentowany test na odporność szyby bocznej przed uderzeniem kulą.
Nieudana próba była dosyć zawstydzająca, a sam Musk stał trochę zdenerwowany, gdy zobaczył, że okna popękały.
Generalnie nie kopie się leżącego, ale BMW sprytnie wykorzystało sytuację wysyłając tweeta z następującą wiadomością dotyczącą ich opancerzonego modelu X5 Protection VR6:
„Dostarczany z kuloodpornymi oknami i zapewnia ochronę przed odpryskami na wypadek uderzenia metalową kulą ”.
Ten tweet został wysłany dzień po odsłonięciu Cybertrucka, więc to raczej nie przypadek mimo, że X5 VR6 znajduje się w zupełnie innym segmencie i ma znacznie wyższą cenę. Opancerzony SUV BMW jest w stanie absorbować strzały z karabinów, takich jak AK-47, a także z bocznych wybuchów TNT o wadze 15 kg z odległości czterech metrów.
Czy uszkodzenie szyby w Cybertrucku było zamierzone? Tego się już raczej nie dowiemy, ale to i tak nie ma już znaczenia! O nowym samochodzie Tesli mówią wszyscy, więc lepszej reklamy nie można było sobie wymarzyć.
Źródło: BMW
To będzie przepiękne auto a je kupie